Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym czynnikiem wpływającym na potencję jest właściwe odżywianie. Właściwa może łatwo wpłynąć na nie tylko stan potencji, ale również płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy w czasie wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do całkiem poważnych niedoborów selenu. Łatwo go uzupełnić jedząc niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Kolejny tak samo istotny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za popęd seksualny. W chwili nadużywania alkoholu czy palenia papierosów tracimy cynk, lecz szybko można go uzupełnić przez warzywa strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Szalenie ważnym elementem jest też arginina, stanowiąca 80 procent ejakulatu. Arginina przyśpiesza produkcję spermy a także wydłuża czas życia plemników. Składnik levitra ten uczestniczy także w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak czekolada, wołowina, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić także uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na właściwe uwalnianie hormonów. Jeżeli musimy poprawić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis w zelu