Tajemnica Twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki czy zupełne
potencja
wyłączenie wszelkiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej albo prawidłowej wagi ciała też może ujemnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj wedle zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt duże spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – przepływ krwi. Ponieważ erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania kamagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w różnej postaci zostaw na szczególne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (mają sporo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.